Rejestry i ewidencje
Urząd Gminy prowadzi rejestry i ewidencje określone w instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych .
Prowadzone są następujace rejestry i ewidencje :
- rejestr uchwał Rady Gminy - prowadzony przez stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
- rejestr zarządzeń Wójta Gminy Brzuze - stanowisko ds. organizacyjnych kadr,
- rejestr odroczeń podatku - stanowisko ds. księgowości podatkowej
- rejestr umorzeń odsetek od zaległości podatkowych - stanowisko ds. księgowości podatkowej
- rejestr rozłożeń na raty zaległego podatku - stanowisko ds. księgowości podatkowej
- rejestr zaświadczeń i informacji - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat
- rejestr ulg z tytułu nabycia gruntów - stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat
- rejestr ulg inwestycyjnych - stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat
- rejestr ulg żołnierskich - stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat
- rejestr umorzeń podatku - księgowość podatkowa
- rejestr utraconych dowodów tożsamości przez mieszkańców gminy - kierownik USC i obsługa Rady Gminy
- rejestr podań o pomoc społeczną - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- rejestr zasiłkobiorców - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- rejestr wydanych decyzji w sprawie przyznania pomocy społecznej - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- rejestr decyzji o warunkach zabudowy - stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
- rejestr decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego - stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
- rejestr zamówień publicznych - stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy zewnętrznych, rolnictwa i ochrony środowiska
- rejestr mienia komunalnego - stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
- rejestr ewidencji i działalności gospodarczej - stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i ewidencji działalności gospodarczej
- rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i ewidencji działalności gospodarczej
- rejestr przedpoborowych - stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i ewidencji działalności gospodarczej
- rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających zameldowanie - stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i ewidencji działalności gospodarczej
- rejestr wyborców - stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i ewidencji działalności gospodarczej
- rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw - stanowisko ds. organizacyjnych, kadr
metryczka
Wytworzył: Danuta Wiśniewska (16 kwietnia 2004)
Opublikował: Danuta Wiśniewska (16 kwietnia 2004, 11:43:33)
Ostatnia zmiana: Michał Przybylski (20 września 2012, 07:59:34)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 13800