Zasady finansowania | Budżet na rok 2003 | Realizacja budżetu na rok 2003
Budżet na rok 2004 | Realizacja budżetu na rok 2004
Budżet na rok 2005 | Realizacja budżetu na rok 2005
Budżet na rok 2006 | Realizacja budżetu na rok 2006
Budżet na rok 2007 | Realizacja budżetu na rok 2007
Budżet na rok 2008 | Realizacja budżetu na rok 2008
Budżet na rok 2009 | Realizacja budżetu na rok 2009
Budżet na rok 2010 | Realizacja budżetu na rok 2010
Budżet na rok 2011 | Realizacja budżetu na rok 2011
Budżet na rok 2012 | Realizacja budżetu na rok 2012
Budżet na rok 2013 | Realizacja budżetu na rok 2013
Budżet na rok 2014 | Realizacja budżetu na rok 2014
Budżet na rok 2015 | Realizacja budżetu na rok 2015
Budżet na rok 2016 | Realizacja budżetu na rok 2016
Budżet na rok 2017 | Realizacja budżetu na rok 2017
Budżet na rok 2018 | Realizacja budżetu na rok 2018
Budżet na rok 2019 | Realizacja budżetu na rok 2019
Budżet na rok 2020
Budżet na rok 2004 | Realizacja budżetu na rok 2004
Budżet na rok 2005 | Realizacja budżetu na rok 2005
Budżet na rok 2006 | Realizacja budżetu na rok 2006
Budżet na rok 2007 | Realizacja budżetu na rok 2007
Budżet na rok 2008 | Realizacja budżetu na rok 2008
Budżet na rok 2009 | Realizacja budżetu na rok 2009
Budżet na rok 2010 | Realizacja budżetu na rok 2010
Budżet na rok 2011 | Realizacja budżetu na rok 2011
Budżet na rok 2012 | Realizacja budżetu na rok 2012
Budżet na rok 2013 | Realizacja budżetu na rok 2013
Budżet na rok 2014 | Realizacja budżetu na rok 2014
Budżet na rok 2015 | Realizacja budżetu na rok 2015
Budżet na rok 2016 | Realizacja budżetu na rok 2016
Budżet na rok 2017 | Realizacja budżetu na rok 2017
Budżet na rok 2018 | Realizacja budżetu na rok 2018
Budżet na rok 2019 | Realizacja budżetu na rok 2019
Budżet na rok 2020
Budżet na rok 2005
Uchwała Nr XXV/109/04Rady Gminy Brzuze z dnia 29 grudnia 2004r.
w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2005 rok
Na podstawie art. 18 ust.2, pkt 4, pkt 9, lit. d, pkt 10 oraz art. 51 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jedn. z 2001r. Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. / oraz art. 109 ust. 1, art.116 ust. 1, art. 122, art. 124 ust. 1-3, art. 128 ust. 2, art. 134 ust. 3, art. 135 ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /tekst jedn. z 2003r. Dz. U. Nr 15 poz. 148 z późn. zm./
Rada Gminy u c h w a l a co następuje:
§ 1
1. Dochody budżetu gminy na 2005r., zgodnie z załącznikiem Nr 1 na kwotę 12.686.095 zł. w tym:
- dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie na kwotę 1.016.450zł.
- dochody z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 45.000zł.
- subwencja ogólna z budżetu państwa w kwocie 4.163.619zł. z tego:
część oświatowa w kwocie 2.934.280zł.
część wyrównawcza w kwocie 1.229.339zł.
- środki z programów strukturalnych i spójności UE oraz SAPARD w kwocie 3.498.061zł.
Załącznik Nr 1 (92kB)
§ 2
1. Wydatki budżetu gminy na 2005r., zgodnie z załącznikiem Nr 2 na kwotę 13.185.244 zł. w tym:
- wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie na kwotę 1.016.450zł.
- wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na kwotę 45.000zł
2. W wydatkach ustalonych w §2 pkt.1 wyodrębnia się:
a) wydatki bieżące w kwocie 7.647.688zł. w tym:
- wynagrodzenia w kwocie 3.372.584zł.
- pochodne od wynagrodzeń w kwocie 734.444zł.
b) wydatki majątkowe w kwocie 5.477.556zł
w tym: inwestycje w kwocie 5.351.399zł.
z tego wydatki na programy z funduszy strukturalnych, spójności UE oraz SAPARD w kwocie 4.608.178zł
3.W budżecie tworzy się:
- rezerwę ogólną w kwocie 60.000zł.
Załącznik Nr 2 (163kB)
§ 3
1. Ustala się deficyt budżetu gminy w kwocie 499.149zł.
2. Ustala się źródło pokrycia deficytu budżetu, nadwyżką budżetową z lat ubiegłych.
Przychody i rozchody budżetu sklasyfikowane według paragrafów określających ich źródło, zgodnie z załącznikiem Nr 3
§ 4
Określa się wykaz inwestycji realizowanych przez gminę w roku budżetowym oraz wysokość nakładów inwestycyjnych, zgodnie z załącznikiem Nr 4.
§ 5
Określa się wieloletni program inwestycyjny zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 6
Określa się plan dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 6.
§ 7
Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 20.000zł. oraz rozchody funduszu w kwocie 85.000zł. zgodnie z załącznikiem Nr 7.
§ 8
Określa się zestawione w załączniku Nr 8 wydatki jednostki pomocniczej realizującej obsługę oświaty i wychowania oraz edukacyjną opiekę wychowawczą.
§ 9
1. Upoważnia się wójta do dokonywania zmian w planie wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach poszczególnych działów klasyfikacji budżetowej z wyjątkiem zwiększeń wydatków majątkowych.
2. Upoważnia się wójta do dokonywania zmian w planie wydatków
na wynagrodzenia w ramach danego działu.
§ 10
1. Ustala się kwotę 900.000zł. do wysokości której wójt może samodzielnie zaciągać pożyczki i kredyty krótkoterminowe.
2. Ustala się kwotę 900.000zł. do wysokości której wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania.
§ 11
Upoważnia się wójta do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w bankach nie wykonujących bankowej obsługi gminy.
§ 12
Zobowiązuje się wójta do przedstawiania pisemnej informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze w szczegółowości uchwały budżetowej.
§ 13
Wykonanie uchwały powierza się wójtowi.
§ 14
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2005r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
metryczka
Wytworzył: Agata Ciechanowska (12 stycznia 2005)
Opublikował: Danuta Wiśniewska (12 stycznia 2005, 12:31:08)
Ostatnia zmiana: Danuta Wiśniewska (15 lutego 2005, 08:57:51)
Zmieniono: aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 6175